Advertise Here

Laila Hanni

- Another Blogger Blog's

Assalamualaikum buat semua pembaca blog ini,

Terlebih dahulu saya nak ucapkan ribuan terima kasih kerana sudi membaca hasil tangan saya di blog ini. Setakat ini empat novel saya iaitu Syurga Di Wajahmu, Semalam yang Kutinggalkan, Sesaat Cukup Bagiku dan yang terbaru, Titik Mula Cinta telah ada di pasaran. Bab-bab terawal dari semua novel saya boleh dibaca dari blog ini. Bagi sesiapa yang ingin mengikuti kesudahannya, bolehlah membeli novel saya di kedai-kedai buku berhampiran. Sekiranya berminat, boleh juga dapatkan terus dari penerbit ataupun daripada saya secara online. 

Harga yang saya paparkan di bawah adalah harga bagi pembelian online  terus dari saya..
Bagi yang ingin mendapatkan naskah yang ada tandatangan dari  saya, sila hubungi saya di alamat email saya, lailahanni@gmail.com atau PM saya di FB account Laila Hanni..


SYURGA DI WAJAHMU
SINOPSIS





Harga: RM 25.00 (termasuk bayaran pos)

Penerbit : Kaki Novel Enterprise

Alamat Langganan Penerbit : http://kakinovel.com/








SEMALAM YANG KU TINGGALKAN
SINOPSIS





Harga : RM 27 (termasuk bayaran pos)

Penerbit: Kaki Novel Enterprise

Alamat Langganan Penerbit : http://kakinovel.com/








SESAAT CUKUP BAGIKU


Harga : RM 28 ( termasuk bayaran pos)

Penerbit: Love Novel Enterprise

Alamat Langganan Penerbit : lnp.langganan@gmail.com







TITIK MULA CINTA
SINOPSIS


                                             
                           




Harga : RM 27 ( termasuk bayaran pos)

Penerbit: Love Novel Enterprise

 Alamat Langganan Penerbit : lnp.langganan@gmail.com
                      






Terima kasih

Laila Hanni

7 comments:

Nana Nn said...

syurga di wajahmu dn semalam yg ku tinggalkan dh baca,
cite tu mmg best,

skg tgh tungggu sesaat cukup bagiku.....
menanti dgn sabar ni....hihihi....

ryana said...

kak kalu saya nak order buku syurga di wajahmu dan semalam yg ku tinggalkan brape kne byar...sblm ni pjm kawan punya je

laila said...

ryana, nanti message kak laila dekat lailahanni@gmail.com. atau pm kat fb akak... Laila Hanni. thanksss... :)

laila said...

lepas baca nanti komen ye Nana... :)

ChibiYumie said...

sesaat cukup bagi ku dah ada kat pasaran ke? atau kena order dengan sis laila jer?

laila said...

Dah ada di sesetangah kedai buku Chibi... cuma kalau order ngan akak harganya lebih sikit untuk postage... dan ada autografnya...

ChibiYumie said...

Ooo macam tu. ok sis, thanks, nanti saya contact sis melalui e-mail. :)

Post a Comment

Popular Posts